FORSTYRRELSE

by Vilan Z

(trykk på knappen for å avspille tilhørende melodi)

::

Du var aldri langt borte
Selv før jeg kjente deg
Din drøm var min historie
Din skikkelse var konturer i mitt sidesyn
Din røst var gjenklang i min hørselshinne

Du var alltid nær
Selv før jeg kunne kjenne
Andre har jeg kledd i dine plagg
Latt dem sitte på din trone
og synge dine sanger

Men alt jeg kunne se var deg
Regnet brakte meg din sødme
Vinden brakte meg dine stryk
Morgensolen brakte dine smil
Du var aldri langt borte

Du er min forstyrrelse og min seng
Jeg har prøvd å lukke, glemme, flykte,
Men hver gang natten svartner til
i det kulden tygger mine lemmer
mens stillheten jager meg

Da vender jeg om 
og omfavner deg
igjen

::

© 2011 Vilan Z

TAKK FOR AT DU GIR DIN VURDERING ved å trykke en av disse stjernene:


					
