I MINE TANKER

by Vilan Z

(trykk på knappen for å avspille tilhørende melodi)

::

Ja, jeg har tanker;
tanker om ditt svarte hår i vinden;
i medvinden av min hengivelse;
tanker om å ligge ved din side;
å berøre din myke, sarte hud
med mine følsomme fingertupper;
om å blåse varsomt på ryggen din
og å løse opp flokene dine
med min kjærlighet…

For jeg har tanker;
hvor dine øyne lyser som stjerner
og kroppen beveger seg som bølger;
de tanker som omslutter mitt hjerte
hvor jeg omfavner hele ditt vesen;
så du dveler trygt som i moderliv
og kjenner varmen jeg brer utover
gjennom din lengselsfulle frosne sjel
– endelig hjemme…

I mine tanker
elsker jeg deg sånn…

Hvem enn du er;
hvor enn du hen befinner deg.

 ::

© 2011 Vilan Z

TAKK FOR AT DU GIR DIN VURDERING ved å trykke en av disse stjernene:

